Thursday

leelo dallas multipase


No tinc coses a dir o no tinc ganes de dir-les?

Anorèxia intel·lectual.




Visc suicidat. M'embeno i em desembeno, m'estripo i em cuso, em faig i em desfaig. I a desgrat.
Així fins que m'adormo.
I oblido.
I l'endemà, la mateixa cançó.




No vives más tiempo, se te hace más largo




Em sobren coneguts. Minuts. Problemes. L'espiral de l'estupidesa. Em sobren dies i em falten vides.



La vida no és un vídeo promocional. I estic entre l'alegrar-me'n i el fotre'm a bramar.
La vida, la vida, la vida. Semblo una adolescent amb ínfules. M'haurien de desfigurar la cara.




M'agradaria ser un personatge de sèrie, impecable, enginyós, sempre alerta. 20 minuts d'alta intensitat la setmana, crèdits i foscor.
Només foscor.





Labels for this post: scooters, vacation, fall.