Sunday

made in cambodia


- I vostè què és, doncs?
- Jo sóc un pallasso, més bo que no la fama que tinc de moment. I hi ha un ésser catòlic que em cal urgentment: Marie, precisament la que vosaltres m'heu pres.
Opinions d'un pallasso, de Heinrich Böll


Follar és construir,
i aquí no hi ha plànols ni principis
ni futurs ni finals ni desig
no hi ha paraules boniques
ni silencis còmplices
ni verbs ni emocions ni totals.

Follar és construir,
i aquí no hi ha ciment ni morter
i vaig perdut, traginant maons
enmig del buit.

Follar és construir,
i en aquest erm on res hi neix,
en aquest asfalt impracticable
no hi ha manera d'edificar-m'hi res.

Demolir-me, reviure octubres
o bé precipitar-me, com el temps.

Quan qualsevol por és totes les pors alhora
entens que algú pugui esquinçar-se les orelles.