Friday

Superdotat



"Hola, soy Peter McAlister padre,
quisiera una habitación con una cama súper grande,
televisión, y una de ésas neveritas que se abren con una llave.
Con tarjeta de crédito, por supuesto."





Greatest Hits Catalans I



Els Rots - Superdotat

Quan em miro al mirall
de cintura cap avall
em sento...
un afortunat:
La natura m'ha premiat!

Després de tots aquests anys
els d'Escòcia estan contents
perquè... saben on està
el monstre del Lago Ness.

Superdotat, superdotat,
Les noies riuen i els metges es foten les mans al cap.
Superdotat, superdotat,
ma mare plora però aquestes cames no troben,
no troben forat.

Ara diuen que em volen tallar
el meu orgull el meu germà gran
m'hi nego: no me'l prendran.
Ves que no el vulguin per fer algun transplant!

Superdotat, superdotat,
les noies riuen i els metges es foten les mans al cap.
Superdotat, superdotat,
ma mare plora i el Pepe Navarro ja...
ja m'ha trucat.


Descàrrega del mp3 ací.