Wednesday

narrativas hispánicas


Sóc un producte del meu temps.

Al néixer vaig necessitar tecnologia per sortir-me'n en condicions. En un altre segle hagués mort ofegat per la meva pròpia merda, com tants d'altres. Existència efímera, un happening amb nou mesos de preparació al darrere, vamos.

Tinc una existència totalment parasitària, m'aprofito de béns de consum, alguns durables, altres d'utilitzar i llençar. Sóc un zero a l'esquerra, una estadística, un gra de pus a aquell punt de l'esquena impossible de gratar.

Només produeixo contingut intel·lectual de baix nivell, ja sigui notícies tendencioses o versots esquizofrenats. No estic capacitat per cap activitat manual, és més, sóc nul en tot allò que comptava per viure ara fa cent anys. No sé cuinar, no sé planxar, pintar, construir o caçar. No sé canviar un llum, no sé pescar, només sé beure i berrejar.

Sóc un producte dels temps incomprensiblement estúpids que m'ha tocat viure. Un producte orgullós, a més, de la seva pròpia nul·litat.

La reòstia.