Saturday

Arqueologia


Y no quiero ni pensar qué habría sido de mi brillante biografía
sin aquella buhardilla





Dedicat a tots aquells que, subtilment, asseguren que el què escric és una merda dient-me que enyoren Diària.

____________

03-11-2004 | Tonto?

Tonto? Despistat?


Tonto em quedo quan em mires, nerviós em foto quan em truques, despistat ho dec semblar quan no me n'entero del que em dius, quan em lio als puestos on quedem o quan, amb el cor a cent, et somric i dic que sí com si t'hagués entès, quan realment em tenies a València, Dakar, Kuala Lumpur, Katmandú.


Visca l'anar distret, l'equivocar-me de lloc, la lletra tremolosa, el travessar en vermell o l'empanar-me vegetativament, vergonya aliena, impresentable entre impresentables si això significa tenir-te a prop.


____________

07-11-2004 | Relinquishing junk. Stage one, preparation


La societat està condemnada (no diré a què) quan la màxima cinefília entre converses de modernets gira al voltant de la carrera cinematogràfica de Ben Stiller. En plan:

All I'm trying to do is help you understand that 'Zoolander' is merely a blip on an otherwise uninterrupted downward trajectory

____________

14-11-2004 | ...

FOR YOUR CONSIDERATION

Albert Forns
Best Actor



____________