Monday

Spanish guitar and introducing acoustic guitar


Every sperm is sacred,
every sperm is great.
If a sperm is wasted
God gets quite irate.
Monty Python

Tornem a teoritzar sobre la poesia

Em nego a encabir-me en pròtesis prefabricades.

Renego de concepcions predarwinianes
de l'escriure i del pensar.
Del viure. Del parlar.
Del què ara és bo o ara és sa.

No a la dentadura alexandrina.
No al sonotone consonant.
No al braç articulat en dotze síl·labes.
Prou de mesurar-me pels implants.

L'ortopèdia, amics i amigues, és cosa dels malalts.

No tinc calaix on guardar els versos,
ni categoria on encabir-me,
ni circ on trobar els meus iguals.
El riure, emperò, m'espanta els mals.

Faig club de la comèdia? Pedralejo?
De moment tant pocs referents
us retraten ignorants.
M'anomeno poeta, que lu d'artista està tope suat.

Però al sentir dir-me poeta, ai las!
Alcen el crit al cel, i des de les gàbies
em deneguen el dret a entrar-hi:
"Cretí: la terra per qui la treballa."

Tots són equilibristes desequilibrats,
acròbates lisiats,
contorsionistes nuats.
Alquimistes sedats. Transformats. Vençuts.

Freak parade,
Ho diu al prospecte del Pantene:
Pitjar l'intro al final de línia
no et colarà a cap bar d'ambient.

Sigueu tant tolerants com jo us tolero,
i deixeu-me un lloc, dogmàtics malsans,
sinó a l'altar de la poesia,
almenys prop de la foguera dels pagans.







D'indígena a indigent hi ha la societat i un grapat de perjudicis.