Friday

Howl


A l'Anna Gual, vinya verda vora el mar



Tinc ganes de desfer-me de mi,
acabar amb l'Albert ben educat,
de jerseis nets i camises planxades.
L'Albert de carmanyola preparada, entrepà platejat,
el cafè en llet a punt i no et descuidis la pastilla.

Acabar amb l'Albert psicòleg,
el que us escolta, el que us dedica hores i hores
enlloc d'escanyar-vos i enterrar-vos
en calç. Viva. La calç.

Miro endins i em precipito,
M'escolto fins ensordir,
Més preuo el menyspreu,
I narinan, malvivint visc, que deia aquell.

Tinc ganes de deixar d'escoltar,
de mirar, de viure.
Tinc ganes de transgredir-me
i ferit, ofès i desorientat,
tornar a la mama o al vi.





Una vez compré un conejo de juguete
en unos almacenes
y ahora se sienta y me escruta
con ojos de un puro rosa:

Él quiere pelotas de golf y paredes
de cristal
Yo quiero un trueno silencioso.

Nuestra decepción se sienta entre nosotros.

La mirada - Charles Bukowski