Wednesday

Cap animal ha estat maltractat en l'elaboració d'aquest post


Perdó per l'estirabot gay, però...

So I wake in the morning and step outside
I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs what's goin'on
4 Non Blondes


Pofres rosses.

Què supera Berlín a finals de març?
Tancar el viatge amb Madama Butterfly a la Staatsoper Unter den Linden.

And I pray...

Què supera una ampolla de Beaujolais Nouveau? Dues ampolles de Beaujolais Nouveau.

oh my god do I pray...


Què supera la meva llista de compromisos durant el curs? La meva llista de compromisos per Nadal. Descans? De descansar.

I pray every single day...


Què supera aquesta Amélie Nothomb vuitantera cantant la merda de cançó? Què supera en He-man fent-ho? Doncs jo mateix en pijama i barnús, Voll en mà, barba d'il·lustre homeless i gravant-me'n diverses versions amb la webcam.


... For a Revolution!



Tots tenim una mare superiora:

Telèfon - Riiiiiiiiing... riiiiiiiiiiiing... riiiiiiiing
Jo - Digui?
Telèfon - Oiga, haga el favor de dejar de hacerse pajas, que lo estamos vigilando.
- ...

[Gracias a Andres Rodriguez]

I per últim, anècdota via mail:
La millor escena Navidenya que s'ha vist mai:
La meva germana, que té un gos i se l'estima com un fill, va decidir fer sortir-lo a les felicitacions que envia cada any, així que va pensar....com m'ho puc fer perquè quedi 100% navidenyo.....si! omplo el gos de de llums de Nadal i el poso al costat de l'arbre i en faig una bona foto! fins aquí bé. Però la mala sort va fer que algun cable de les llums estigués pelat, i el que va fer la meva germana va ser electrocutar el gos....tremendament estúpid però cert!

Talibans animalístics, abans de que em llanceu les urpes -que un bon cop d'urpa al cap fa mal: El gos és viu.