Wednesday

revel·lació fàcil


Avui m'he trobat seguint un cul hipnòtic,
i una gran veritat m'ha estat revel·lada.
Una d'aquelles sobre mi, sobre existir, sobre la vida.

Me n'he adonat que sóc feliç fent-me gran,
que els anys només m'aporten maduresa, i cada dia que passa
reafirmo més la meva identitat sexual, aquesta passió
sanament malaltissa per admirar la bellesa que em ronda.

Quina alegria ser cada dia més capaç d'admirar els cossos femenins,
quina alegria aquest control, aquesta joia tranquil·la que m'envaeix
i em recorre les venes quan us veig, muses, passejant-vos en tirants.

Quina felicitat tan pura, quin devenir tan plàcid,
quin plaer tan tranquil i continuat i sistemàtic i gratuït,
el que em doneu.

D'acord que hi ha dies que la cosa
pot acabar en frustració,
però per això rima tan bé amb masturbació.